Komentarze 32 to “…”

  1. amazico Says:

    [*] Do zobaczenia w lepszym świecie…dziękuję

  2. Torlin Says:

    Żegnaj Małgosiu

  3. Głos Says:

    Dałaś mi tę odrobinę intelektualnej radości, za którą do końca własnych dni będę Cię wspominał i żałował, że nigdy nie spotkaliśmy się poza czatem. Wszystko jednak przed nami :)

  4. Malgosiu Says:

    Małgosiu żegnaj

  5. Malgosiu Says:

    Małgosiu oj jaka szkoda żegnaj

  6. Malgosiu Says:

    Żegnaj Małgosiu

  7. Złota chryzantema Says:

    ŻEGNAJ

  8. Pani Małgosiu Says:

    Dziękuję za tyle chwil zrozumienia,
    drobne gesty dobroci,
    setki łagodnych uśmiechów,
    które wypełniły moje życie
    Do końca życia zapamiętam mity greckie dzięki Pani

  9. AKaCka Says:

    Anno….
    no jak mogłaś tak szybko i po cichutku, bez pożegnania i złośliwości….
    Wiele nicków będzie dumać o Tobie.
    Czekaj na nas ! Dołaczymy i my, założymy pokoik czatowy i powymieniamy poglądy……

  10. Mroq Says:

    [*] żegnaj,

  11. georgeeliot Says:

    Składam kondolencje. Bardzo mi przykro z powodu tej straty…

  12. Logos Amicus Says:

    DEFENDO O ŚMIERCI

  13. grześ Says:

    Eh, dopiero dziś się dowiedziałem.
    Będzie nam brakować tekstów i bloga Def.

    Kondolencje serdeczne dla rodziny, trzymajcie się.

  14. Olgi Says:

    Purenko …
    Gdziekolwiek jesteś …

    Bądź Wiatrem

    Słońca Promieniem

    Gwiazdą na Niebie

    i naszym Wspomnieniem ….

  15. Olgi Says:

  16. P. Says:

    serce pęka…

  17. georgeeliot Says:

    Ciało jest tylko kokonem, z którego kiedyś wyleci kolorowy motyl. To ludzka dusza.

    (…) Róże niech kwitną najdłużej. Czarna jest już wspomnieniem opadłym aksamitnymi płatkami, nadszedł czas białych (…) z notki Def „Można zabić piękno?” 15 listopada, 2008 (http://defendo.blox.pl/html)

    Żegnaj, Małgosiu- Defendo…

  18. cogitomen Says:

    „…
    człowiek wybacza piękniej niż Bóg
    który się uśmiecha do swoich wspomnień
    mogło cię nie być na żadnej z mych dróg
    a musną mnie tylko twój cień…”

  19. F. Says:

    Choć nigdy nie byłam blisko, dzisiaj sercem i myślami byłam najbliżej jak tylko można..

    [*]

  20. merlot Says:

    Dowiedziałem się właśnie od Grzesia.

    Poznałem Ją gdy zjawiła się na TXT, inna niż wszyscy dookoła.
    Bardzo, bardzo żałuję, że nie uda mi się z nią już w tym naszym wirtualnym realu pogadać…

    Do widzenia, Małgosiu

  21. YOYO Says:

    Dziś się dowiedziałem dopiero…Gosia,nigdy nie zapomnę…

  22. Cytryna Says:

    (*) Nigdy cie nie zapomne bylas wyjątkowa

  23. vogler Says:

    Współczuję i pamiętam.

  24. Alicja Says:

    Dopiero dzis sie dowiedzialam. Spotkalas juz Morrisona? Pamietasz Paryz? Dzieki za lata spedzone od czasu do czasu, malo kto o tym wiedzial. Zostaniesz zawsze ze mna.

  25. brunetka Says:

    Odchodzę od Was moi mili
    Nie czekam dłużej ani chwili
    Nie czekam na brawa, oklaski
    Niedługo przysypią mnie piaski

    Chcę, abyście mnie pamiętali
    I nadal mnie kochali
    Swe szczęście odszukali
    Ogrom miłości zaznali

    Choć mnie przysypią ziemie
    Miłości nie pogrzebię
    Miłość zostawię z wami
    Abyście się kochali

    Choć ja w ciemności ruszam
    Zostanie moja dusza
    W myślach waszych zostanę
    I kochać was nie przestanę

    Świat ziemski mój dobiegł końca
    Przede mną droga lśniąca
    Droga ta powrotu nie ma
    Bo jest to droga zapomnienia [*]

  26. brunetka Says:

    P.Małgosiu … .Nie miałysmy sie okazji poznac, bo pani wtedy chorowala jak poznałam pani syna..a ja nie mialam na tyle sily i odwagi aby pania poznac w tej ciezkiej chorobie..Gdzies tam w uszach wciaz slysze pani glos w oddali jak rozmawiam z Łukaszem.. brak slow by opisac to co sie dzieje teraz w mojej glowie.. Dziekuje za wspaniałego pani syna , ktorego bardzo kocham..

  27. Babka z Gdyni Says:

    Wyrazy szczerego współczucia po takiej stracie!
    Pamiętacćbędę,że” nie wszystka umarła” przez teksty, które czasem czytałam.

  28. Baca49 Says:

    Malgos nie ma Ciebie?? zal, zal pozostala tylko fotka gory placza za toba.

  29. Logos Amicus Says:

    To pierwszy grudzień bez Ciebie.

  30. nieczytaj Says:

    „Defendo jest teraz w niebie”

  31. Logos Amicus Says:

    Moderacja..
    Gdyby Defebdo żyła, to by się uśmiała.
    Ktoś trzyma łapę na cenzurze. Nie ma Defendo i nie będzie.
    Zostało badziwie…

  32. poltergeist666 Says:

    http://poltergeist.blox.pl/2011/10/Defendo-vel-Annapurna.html

Dodaj komentarz