Złota chryzantema…

Defendo nic więcej tu już nie napisze… Defendo nigdzie już nic nie napisze… Defendo nic już nawet nie powie… Defendo, Annapurna, Małgosia odeszła 4 godziny temu do innego, lepszego świata. Prowokowała wszystkich swoim słowem, gestem, uśmiechem i wiedzą. Uczyła innych i sama brała od innych to co najlepsze. Ci którzy dali się sprowokować na pewno będą jej wdzięczni za lekcję, ci którzy nie dali niech żałują bo stracili szansę na coś wyjątkowego. Odeszła Małgosia w ciszy i bez żalu do losu za cierpienia, które jej na koniec zafundował. Odeszła bez pożegnania z nami wszystkimi wszak wierzyła, że nikt nie umiera jeśli się o nim pamięta. Zapamiętałem Małgosię z rozwichrzoną głową, uśmiechniętą, energiczną i jednocześnie czułą i delikatną. Uczyłem się od niej słów, historii i życia. Nie chciała nic w zamian oprócz tego bloga.  To na nim właśnie toczyła dyskusje o życiu i śmierci. Nie bała się ani jednego ani drugiego. To był tylko jej blog, wiec bez niej istnieć nie może. Otworzyłem go dla niej i dla niej go zamykam. Niech Ci się wiedzie pięknie w innym świecie, Małgorzato. Być może kiedyś się  tam spotkamy. Bardzo mi Cie będzie brak... Gad Anonim. – Jacek.

Odpowiedzi: 37 to “Złota chryzantema…”

  1. miia Says:

    Śnij pięknie, Małgosiu…

  2. Małgosia111 Says:

    Spoczywaj w pokoju Małgosiu…

  3. Sofijka Says:

    [*] Małgosiu…

  4. Mikosz Says:

    (*) spotkasz tam driady , jednorożca i anioła z jednym skrzydłem…

  5. justyna Says:

    „Nasze drogi przerwane zejdą się ponownie „.

  6. tilow3 Says:

    [*]

  7. iluzja Says:

    Anno.

  8. Katja_ Says:

    Przykro i smutno, ale z drugiej strony… Dostał nam się okruch def, a mogło do tego nigdy nie dojść.

  9. Cytryna Says:

    mi tez bardzo smutno

  10. ja-sama Says:

    Niech Ci tam będzie, gdziekolwiek będziesz, słonecznie, Def.

  11. caddicus Says:

    A jednak to nie jest żadna prowokacja.
    Przyznam, że przypuszczałem pojawienie się w życiu Def Kogoś szczególnie bliskiego, Kto bardzo ją zaabsorbował sobą.
    Szkoda, że to nie jest prawdą.

  12. dzik@ roza Says:

    Jesteśmy liśćmi targanymi przez wiatr……… żyjemy gwałtownie, umieramy nagle.
    Niespodziewanie……..
    Szybko.
    Śpij w spokoju Małgosiu i doświadcz radości nieba [*]

  13. twoja ucznnica mówi Says:

    Wszystkich zrównuje proch ,rodzimy się nierówni, równi umieramy spoczywaj w Bogu Małgoniu

  14. smutas1 Says:

    Miej pieczę nad nami wszystkim,chociaz dzieli nas tylko chwila.

  15. silma Says:

    gdziekolwiek jestes, Malgosiu… [*]

  16. Logos Amicus Says:

    Nie zdążyłem…

    Małgorzato, to TWOJE, O TOBIE I DLA CIEBIE:

    http://wizjalokalna.wordpress.com/2010/11/03/defendo-o-smierci/

    żal

  17. Temelin Says:

    Chociaz znalismy sie tylko z czata, pozostaniesz mi na zawsze Malgosiu w pamieci.

  18. Logos Amicus Says:

    Jacku, ten blog wcale nie jest zamknięty…

    Przynajmniej ja bym tego nie chciał, aby „przestał istnieć”.

  19. Cytryna Says:

    Chociaz znalam ja tylko z czata to i tak pozostanie w mojej pamieci

  20. ann Says:

    [*]

  21. wahadelko Says:

    Na pożegnanie słów się cisną tłumy krzykliwe,co głosem o ciszy chcą prawić.Niech Cię Bóg prowadzi-spójrz Mu śmiało ,jak codzień w kochające oczy.

  22. Darek Says:

    brakuje słów by powiedzieć cokolwiek….

  23. Paula Says:

    Darek mieliśmy szczęście, że nas uczyła. Już nigdy nie będzie nikogo takiego..

  24. .::hunter::. Says:

    Życie choć piękne tak kruche jest..Panie świeć nad jej duszą (*)

  25. Mirka Szychowiak Says:

    Logos – myślę, ze Gosia też chciałaby, abyście tutaj zachodzili do Niej

  26. Bazylissa Teofanu Says:

    Tak żal.

  27. Radek Szczecin Says:

    Byłaś ciszą, byłaś burzą, duszą czystą , pełną marzeń i poezji, niezaspokojonych , niespełnionych pragnień , dobrego serca, nie zawsze zrozumianą właściwie.
    Pokój Twojej duszy Małgosiu
    Wyrazy szczerego współczucia rodzinie

    Giovanni

  28. jokker39 Says:

    [*]

  29. tercybiades Says:

    Umiem powiedzieć tylko dziękumę, Def…

  30. stem Says:

    Nie mam słów, tylko żal…

  31. ojos grises Says:

    Chciałabym napisać jak wiele zawdzięczam Ci, jednak zwykle słowa to zbyt mało. Dziękuje, staje się zbyt błahe i wypłowiałe zbyt często używane.
    Kiedy tak myślę co jeszcze dodać słona łza spływa mi po policzku. Będę pamiętać, że są ludzie wielcy jak ty droga M.
    ” Człowiek jest kruchy jak kwiat, duch nieśmiertelny jak wiatr”
    ” Ludzie wielcy pojawiają się jak płomień w ciemności i gasną z czasem, dając innym swój żar” -moje słowa dla Ciebie.

    Pokój Twojej duszy Małgosiu.
    Wyrazy szczerego współczucia rodzinie.

  32. zabociek Says:

    Poprzez śmierć internet jest coraz bliższy życiu.
    Może wrócisz jeszcze piękniejszą inkarnacją.
    Do***

  33. Kraisler Says:

    Małgosiu zamieniłaś mieszkanie na ziemi na Pałac w Niebie (*)

  34. megalomania Says:

    Defendo…jak wrócisz , daj znać….;)

  35. Marie Says:

    Dopiero się dowiedziałam…to była moja pierwsza nauczycielka, która oprócz wiedzy książkowej przekazywała mi tzw „mądrość życiową” i nią przede wszystkim sama się kierowała…:)

    Przykro:(

  36. sarna Says:

    Jaki kościół ? Jaka msza? Co to za szopka? Defendo pisała, że ” nie ma we mnie potrzeby wiary”. Czy wszystko, o czym pisała było jednym,wielkim kłamstwem? Mam wrażenie, że mowa o kimś innym, niż Małgorzata, autorka blooga. No i dlaczego słowa skierowane do jedynego dziecka w godzinie śmierci przeczytały przed nim setki obcych osób?
    Mam wrażenie, podobne do do Tadeusza, że Ona nie umarła, że bawi się nami obserwując nasze wpisy, sprawdzając na ile się wsłuchiwaliśmy w to, co mówi.

    Jeśli odeszła, to odeszła kobieta której zupełnie nie znałam, mimo, że rozmawiałam z Nią przez 3 lata :(

    Żegnaj, kimkolwiek byłaś. Kiedyś, wg moich wierzeń znajdziemy czas, dużo czasu Defendo by porozmawiać.

  37. grześ Says:

    osz kurwa, masakra…

    Smutek i zaskoczenie.

    Żegnaj Def…

Skomentuj

