Ogłoszenia drobne

CZASZKĘ Yorricka, tanio
Hamlet

KTO spał w moim łóżeczku? Poszukiwani świadkowie na rozprawę alimentacyjną
Królewna Śnieżka

KUPIĘ łódź podwodną w dobrym stanie, przystosowaną do walk ulicznych
Pacyfista

KURS tańca
Szkoła im.św.Wita

PRZENOSZĘ wszystkie swoje oskarżenia z Jana Kowalskiego(partia A) na Adama Nowaka(partia B)
Polityk(obecnie: partia A)

SPIEPRZAĆ mi stąd!
Kawałek podłogi

SPRZEDAM węża, cena wyżyłowana
Kieszeń

ŚCISKAM za szyję, codziennie od 6.oo do 14.oo
Stryczek

UDA rozchylam bezinteresownie, niestety
Wiatr

WYRYWAM tanie panie
Gabinet stomatologiczny „Casanova”

ZAMIENIAM wino w wodę
Anonimowy Alkoholik

Odpowiedzi: 9 to “Ogłoszenia drobne”

  1. koya123 Says:

    skoro zajrzałam i mi się przypomniały inne to je dopiszę

    CHĘTNIE pokażę ptaszka
    Hodowca kanarków

    SZUKAM mokrej roboty
    Nurek

    TANI Żwirek
    /informacje u Muchomorka/

  2. defendo Says:

    Pstro, popatrzyłam sobie na obraz Dalego w albumie i tak mi się jakoś skojarzyło, potem kojarzyło mi się dalej i dalej. Miłe złego początki, kiedy końca nie widać;)

  3. Torlin Says:

    Zamienię 2 jajka Fabergé na mądry wpis do blogu Defendo.

  4. TadekKuranda Says:

    My jesteśmy tanie panie…. ESTA ESTA ESTA

  5. TadekKuranda Says:

    Torlinie, z tych jajek nic się wykluć nie może jeno cos niemożliwego skoro Tobie przypadł w udziale samozwańczy skład Jury. To Ty wymyśl. Domyślam się, że te oferowane przez Ciebie jajka są ze szlachetnego plastiku?

  6. TadekKuranda Says:

    Dano już tu nie widziałem Pru. Pewnie zezuje na innym blogu?

  7. TadekKuranda Says:

    Za długi swojej żony nie odpowiadam. Długopolski

  8. defendo Says:

    Dzięki za urocze ogłoszenia, jajka biorę ;)
    Pru usiłuje przestać się śmiać, ma konwulsje. Udało nam się doprowadzić do kosmicznego nieporozumienia. Zachowałyśmy się obie jak artychy z commedia dell’arte. Markizy przełożone kremem:)))

  9. Pruderia Says:

    Pru ostatnio bywa w świecie, w którym ludy pierwotne nie znają Internetu.
    Def… narysuję dla Ciebie telefon :)) A Ty mi wytnij numer. Wtedy jest szansa na międzygalaktyczne zderzenie szpilek z trampkami.

Skomentuj

