Wina

codziennie nie umieram

mam  wprawę

zajęta

wpadaniem pod pociąg

podcinaniem żył

wypijaniem trucizny

zapominam

zapalić o zmroku latarnię

rano z poczuciem winy

zbieram szczątki

zajętych czymś naprawdę ważnym

polnar-male-klamstwa11

Polnar – Małe kłamstwa

Aha – w konkursie”blog roku” nie startuję. Wiecie, dlaczego ;)

Addenda

Nocna poczta dostarczyła mi list od Tadeusza. A w liście – urocza niespodzianka! Czasem warto pisać,  dziękuję :)

wesolychdefendo1

Kartka jest dziełem Kurandy. Wzruszonego – jak pisze. Też się wzruszyłam. Jaka szkoda,  że ja nie mam takiego talentu – i jak cudownie, że mają go inni.

Odpowiedzi: 9 to “Wina”

  1. jasama Says:

    Z nie czucia pod palce wersy podchodzą
    i śmieją się literówkami ;)

  2. defendo Says:

    Lazurowa, Ty wiesz najlepiej, jak szybko piszę – i o tym, że długo muszę poprawiać literaki;)
    Wersy nie tyle podchodzą, ile skradają się – i czasem rzucają się znienacka na bezbronnego człowieka. Gościć Cię pod tego rodzaju wpisem – to zaszczyt! :)

  3. Misia Says:

    Fajne! Bo właściwie to wszyscy jesteśmy spóźnieni na te narodziny Pańskie o te (z grubsza) dobre 2000 lat. Pomysł doskonały – Defendo, gratuluję Ci inspirującego pomysłu. Nie Ty jedna się spóźniłaś. Ja zazdroszczę takim jak Ty, więc się nie frustruj. No i fajnie, że jesteś ;)

    PS Nie przyzwyczajajmy się do starego i bądźmy gotowi pospieszyć do następnej stajenki! Oby nowy Pan był lepszy… i lepiej skończył. Może na mniejszym krzyżu?

  4. jasama Says:

    Def, nazbyt łaskawaś;)
    Jednakowoż, jeśli idzie o literaki to rzeczywiście-jesteś z nich znana:)

  5. mniemanolog Says:

    Zdziwiłbym się bardzo gdybyś startowała ;-))

  6. jasama Says:

    A ja zapytam, dlaczego nie, Def?

  7. K.L.daV. Says:

    Małgosiu! Jesli doczekasz paru komentatorów to przeczytam to znowu.
    No i komentatorów komentatorów. Oni też enigmatyczni.
    K.L.dzV.

  8. ostoyya Says:

    S@maśka , a Ty startujesz ? Jeny! przecież nie tak dawno wybierano blog roku i blagiera też /Vogue/ Jak nie wyrabiam się z zyczeniami świątecznymi to noworocznymi /składanymi do końca stycznia/ zazwyczaj zdąże przywołać tycvh, których chcę ,,,,,,,

  9. jasama Says:

    Ika , tym razem nie.

Skomentuj

