Kwiaty św.Mikołaja

7

Lubię tu mieszkać, na   m o i m   Dolnym Śląsku, bo jak go nie kochać? Choćby za to, że w grudniu kwitną wciąż róże.

8

I nie tylko róże…

9

Wprawdzie ciemierniki zwiastują nadejście zimy, ale ileż wiosny w moim grudniu.

11

Zdjęcia zrobiłam wczoraj, a dziś kwiatów jest nawet nieco więcej, mimo że na niebie wiszą ciężkie, czarne chmury.

Może nie będzie zimy w tym roku? Zresztą niech sobie będzie, ale w górach. Do gór mam zaledwie kilkadziesiąt kilometrów(kolejny powód, żeby kochać Dolny Śląsk), do jeziora tyleż(następny…) i tylko morza tu brakuje, a najbardziej – oceanu(jak marzyć, to marzyć!).

WordPressie – tylko Ty mi zepsułeś humor – nienawidzę zmian! Przywykłam do poprzedniego panelu administracyjnego, doskonale się w nim czułam, po diabła mi niechciany prezent?

Tagi:

Odpowiedzi: 32 to “Kwiaty św.Mikołaja”

  1. Logos Amicus Says:

    Defendo,
    zabrałbym Cie nad jakiś ocean…
    Może przestałabyś Myśleć o samobójstwie, krwawiących sztyletach i braku Boga.

    To w końcu nie jest tak dlaeko :)
    Pozdrawiam!

  2. defendo Says:

    Logosie – Ty mnie już zabierasz w najpiękniejsze miejsca. Te Twoje fotografie… świetne!
    Dziękuję, że martwisz się o mnie, że ktokolwiek się martwi. Ostatnio nie jestem w najlepszej formie. Białą różę zawsze może zastąpić ta czarna.

  3. charmee00 Says:

    Defendo, Tobie przynajmniej ostał się avatar…
    Aha – ta biała róża na bank zaplątała się tu z mojego ogródka. Mam taką samą… No, nie powiem, że TĘ samą…

  4. charmee00 Says:

    Defendo, Tobie przynajmniej ostał się avatar…
    Aha – ta biała róża na bank zaplątała się tu z mojego ogródka. Mam taką samą… No, nie powiem, że TĘ samą…

  5. defendo Says:

    Aaaaa, te zawirowania z awatarami to wina tych zmian w WordPressie? Mój ostał się, bo był jedyny – od początku blogowania mam ten sam.
    U Ciebie też kwitnie? To pewnie też mieszkasz w najpiękniejszym z polskich województw ;)

  6. charmee00 Says:

    Yhy… Warmińsko – Mazurskie :)))

  7. habodacious Says:

    Defendo, ten WordPress, on to specjalnie zrobił. Nienawidzę go, zniszczył mi życie.

    A ja mieszkam w miejscu, z którego do wszystkiego mam daleko. I dobrze mi z tym. Bo to najbogatsze województwo Polski. O!

  8. defendo Says:

    Charmee – to to samo niemal – po przekątnej;)

  9. defendo Says:

    Habodaciousie, on nam sprawił rózgę zamiast prezentu, na który – rzecz jasna – zasłużyliśmy. Gdzie ten złoty patek dla Ciebie? i brylantowy pierścionek dla mnie? I te akcje kopalni złota?
    Znaczy mieszkasz w Państwie Środka albo w środku państwa;)

  10. habodacious Says:

    Defendo, jakby to był środek państwa, to ja byłbym zadowolony. Bo ze środka państwa blisko do Miasta Stołecznego Warszawa. A ja mieszkam w środku Polski. Tej wielkiej.

  11. defendo Says:

    Ta wielka Polska to kula ziemska ;)
    Bo Polaków wszak nie brak nawet na Antarktydzie…

  12. mniemanolog Says:

    :-)

  13. sofijkaa Says:

    To ostatnie zdjęcie jest świetne.. gra kolorów, światła i cienia, ujęcie nieba powoduje ,że ma w sobie coś jakby mroczno – mistyczno – apokaliptycznego.. ;))

  14. katjusza Says:

    Na dalekiej północy też jeszcze kwitnie roślinność. Czekam na klimaty śródziemnomorskie, nie znoszę niezimy w naszym wydaniu.

  15. Elżbieta Says:

    Oby do lata… :)

  16. defendo Says:

    Mam nadzieję, że poczekamy razem. Na to lato. Też nie lubię tzw. przedzimia, ale jeśli dość ciepłe i pozwala kwiatom kwitnąć – jakoś znoszę. Nasze prababki na zimę do Nicei jeździły, też chciałabym…
    Te ciemierniki, duże białoróżowe kwiaty ze środkowego zdjęcia, kwitną nawet przy minus dwudziestu stopniach C. Pod śniegiem i nad śniegiem. Bardzo lubię te późniejsze, grudniowo-styczniowe, w ciemnych, prawie brązowych czerwieniach i te lutowo-marcowe, niebieskie. Nazywają je „różami Bożego Narodzenia”, więc mam kwitnące róże w ogrodzie przez cały rok ;)

  17. YOYO Says:

    nie cierpię kwiatów,wszystkie dla mnie to chwasty,brak wrażliwości?chyba tak , nic na to nie poradzę. ale dla CIEBIE wszystkie kwiaty tego świata gotów jestem zerwać i złożyć u twych stóp

  18. jasama Says:

    Gdy zajrzałam tutaj , myślałam, że weszłam na bloxa.;) Zmieniasz się.

  19. sofijkaa Says:

    A ja myślę, że to badanie socjologiczne, albo zwykłe lenistwo Kasiu ;)))

  20. defendo Says:

    Yo – jeśli mogę prosić – nie ścinaj kwiatów. Sama się waham. Niech sobie rosną i cieszą oczy moje i… insektów;)

  21. defendo Says:

    Obie nie zauważyłyście – w tle były kwiatki św. Franciszka :P
    Nikt nie wziął i nie nawiązał…

  22. kadarka Says:

    WP zadrwił sobie z nas. Świetny prezent na Mikołajki ;). Ta metamorfoza miała służyć bezpieczeństwu i komunikatywnej nawigacji, a wielu ludzi doprowadziła do granic wytrzymałości. Nowy panel nie jest dla zasiedziałych starców, bo chyba jako jedyna platforma blogowa – WP zmienia sie tak szybko. Urozmaicają, zabezpieczają, kolorują (nie zdążyli wszystkiego spolszczyć :)) i nie dokańczają. Ta wersja ma jeszcze sporo błędów. I męcz się człeku, bądź mądry i tak elastyczny, by nie zmienić platformy. Ale jesteś konserwatystą, poprzez zasiedzenie i lenistwo ;).

  23. jasama Says:

    Nie przemówiły do mnie kwiatki.Zwróciłam uwagę na chmury.
    Jeśli to miało być badanie, to ciekawam wyników;)

  24. cogitomen Says:

    Coś takiego no? Już myślałem, że jestem na Twoim drugim blogu. Ale nie właśnie sprawdzałem. I prawdę mówiąc jeżeli już to kwiatki zdecydowanie tam lepiej się prezentują. Czuję się zawiedziony-nie tekstem, ale jego brakiem.
    Pozdrawiam ciepło c.

  25. ja tu tylko sprzątam Says:

    kadarka:
    „a wielu ludzi doprowadziła do granic wytrzymałości.”

    Kobiety na skraju załamania nerwowego ;)

  26. defendo Says:

    Kadarko – jakoś sobie nie radzę z tym paskudztwem. Nie umiem wstawić takich podpisów, jakie chciałam, i w ogóle…eech :(

  27. defendo Says:

    Jasama, to była czysta radość z faktu, że na dworze ciepło. Przy okazji ociepliłam sobie image ;)

  28. defendo Says:

    Cogito – czasem muszę odetchnąć – ostatnio „napisałam się” o polityce(w realu) i mam dość, wolę kwiaty.

  29. defendo Says:

    Jatu – sugerujesz, że „dziewczyny nie ludzie”? ;)

  30. kadarka Says:

    Sprzątaczu, pudło! Jako kobieta radzę sobie w tym zawiłym gąszczu języków nawigacyjnych :).
    Nie zmieniam panelu admina, nie podoba mi się. Pouczę się na błędach innych, które ze wszech stron dobijają do mnie dość donośnie Zakładam, że niejeden pan bluzga na WP- nowość, nie pałając zbytnią chęcią do nauki. Ale jak mus to mus :P.
    Def, z podpisami i „w ogóle” nie mam problemów. Znasz adres ;).

  31. defendo Says:

    Zgłoszę się, kiedy do reszty stracę cierpliwość do samej siebie, Kadarko;)

  32. Kasia Says:

    Zapachaniałaś bloxem , Def;)

Skomentuj

